Comendant, Tatiana2019-11-152019-11-152014COMENDANT, Tatiana. Raportul cultură – ştiinţă: factori de educaţie pentru tineret. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică. 2014, nr. 2 (22), pp.159-163. ISSN 2345-1408.2345–1408https://repository.amtap.md/handle/123456789/58Tema abordată în prezenta lucrare corelează exigențele înaintate de societate şi concepţia contemporană despre menirea universităţilor. Raportul cultură – ştiinţă este explicat de autor prin unghiul de vedere al ştiinţelor socio-umane, în special al ştiinţei sociologice. În lucrare se fac referinţe asupra rolului activ al ştiinţei în educaţie. Este consemnată atribuţia importantă a educatorului, ca purtător al mesajului ştiinţifico-cultural, în formarea ştiinţifico-morală a tineretului.roeducaţia tineretuluiculturăştiinţăeducaţie moral-ştiinţificăRAPORTUL CULTURĂ – ȘTIINȚĂ: FACTORI DE EDUCAȚIE PENTRU TINERETArticle