Bijik, Anna2025-11-022025-11-022023БИЖИК, Анна. Выставка как форма продвижения художника: история и избранные примеры. In: Învățământul artistic – dimensiuni culturale, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău: Notograf Prim, 2023, pp. 188-191. ISBN 978-9975-84-202-0. DOI https://doi.org/10.55383/iadc2023.33.3978-9975-84-202-0https://doi.org/10.55383/iadc2023.33https://repository.amtap.md/handle/123456789/459Articolul examinează etapele dezvoltării activităţii expoziţionale din punct de vedere apromovării mărcii profesionale a artistului şi a lucrărilor sale. Autorul analizează lucrările mai multor cercetători care s‑au ocupat de problematica dată. În calitate de material factologic sunt prezentate atât expoziţiile vest‑europene din secolul XIX cât şi cele contemporane din Belarus. The article examines the stages of the development of the exhibition business from the point of view of promoting the artist’s brand and his works. The author has analyzed the works of a wide range of researchers of this problem. Both Western European exhibitions of the 19th century and modern Belarusian ones have been examined and are considered as factual material.ruexpoziţie de artăarte plasticeartă din Belarusforme de promovare a arteiВЫСТАВКА КАК ФОРМА ПРОДВИЖЕНИЯ ХУДОЖНИКА: ИСТОРИЯ И ИЗБРАННЫЕ ПРИМЕРЫArticle