Browsing by Author "Djalilova, Natalia"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item TRATAREA PIANULUI ÎN CICLUL DE TRIO-URI INSTRUMENTALE INO ALE LUI VLADIMIR ROTARU(2023) Djalilova, NataliaScopul tezei este a oferi o prezentare integrală asupra „super-ciclului” Trio INO de V. Rotaru, din punctul de vedere al genului și al trăsăturilor dramaturgiei, care servesc drept bază pentru relevarea importanței partidei pianului în ciclul dat. Noutatea și originalitatea cercetării teoretice prezentate este determinată de faptul că în practica muzicologică națională a fost întreprinsă o nouă încercare de cercetare a „superciclului” triourilor cu pian ale compozitorului V. Rotaru, din perspectiva îmbinării abordărilor teoretică și interpretativă, subliniind în mod special importanța partidei pianului în cadrul ansamblurilor. The dissertation purpose is to give a holistic understanding of the “supercycle” of the INO Trio by V. Rotaru, from the point of view of genre and dramatic features that serve as the basis for identifying the meaning of the piano part in the INO Trio cycle. The scientific and practical novelty and originality of the research is due to the fact that in domestic musicological practice a new attempt is being made to study the “supercycle” of piano trios by composer V. Rotaru in terms of combining theoretical and performing approaches, especially emphasizing the importance of the piano part in ensembles.Item ТРАКТОВКА ФОРТЕПИАННОЙ ПАРТИИ В ЦИКЛЕ ИНСТРУМЕНТАЛЬНЫХ ТРИО INO ВЛАДИМИРА РОТАРУ(2023) Djalilova, NataliaScopul tezei este a oferi o prezentare integrală asupra „super-ciclului” Trio INO de V. Rotaru, din punctul de vedere al genului și al trăsăturilor dramaturgiei, care servesc drept bază pentru relevarea importanței partidei pianului în ciclul dat. Noutatea și originalitatea științifică a cercetăriise datorează faptului că în practica muzicologică autohtonă are loc o nouă tentativă de a studia „super-ciclul” triourilor cu pian ale compozitorului V. Rotaru, în ceea ce privește îmbinarea abordărilor teoretică și interpretativă, subliniind în special importanța partidei pianului în cadrul ansamblurilor. The dissertation purpose is to give a holistic understanding of the “supercycle” of the INO Trio by V. Rotaru, from the point of view of genre and dramatic features that serve as the basis for identifying the meaning of the piano part in the INO Trio cycle. The scientific novelty and originality of the research is due to the fact that in domestic musicological practice a new attempt is being made to study the “supercycle” of piano trios by composer V. Rotaru in terms of combining theoretical and performing approaches, especially emphasizing the importance of the piano part in ensembles.