Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Panfil, Lidia"

Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    BAZELE SCENARISTICO-REGIZORALE ALE PROGRAMELOR CULTURAL-COGNITIVE: ghid pentru studenți
    (AMTAP, 2014) Panfil, Lidia
    Actul concertistic, ca formă intrinsecă a activităţii culturale, dispune de un potenţial extraordinar în virtutea specificităţii sale, fapt decisiv în contextul dezvoltării şi educaţiei viitoarei personalităţi. Funcţiile sale sociale vizează elementele instructiveducativ şi cultural-iluminist. Acest GHID va fi util tinerilor specialiști atât la elaborarea, cât şi la realizarea scenariilor pentru programele cultural-cognitive, ulterior, şi la materializarea lor scenică.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    ETAPELE PROCESULUI DE ELABORARE ŞI REALIZARE A SCENARIULUI UNUI CONCERT TEATRALIZAT PENTRU COPII
    (AMTAP, 2014) Panfil, Lidia; Guţu, Elena
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    REGIA – ÎNTRE OCUPAŢIE ŞI PROFESIE (PROFESIONISM ŞI DILETANTISM)
    (AMTAP, 2014) Panfil, Lidia; Guţu, Elena

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback