Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Gamurari, Pavel"

Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    ASIGURAREA CALITĂȚII STUDIILOR ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL SUPERIOR MUZICAL
    (AMTAP, 2024) Gamurari, Pavel
    Procesul de la Bologna și dezvoltarea învățământului superior european au generat schimbări semnificative, inclusiv în asigurarea calității, cu adaptări la nivel național și instituțional. Acest articol a fost elaborat cu sprijinul proiectului QFORTE, în cadrul căruia au fost elaborate și aprobate un set de acte atât la nivel național, cât și la nivel instituțional, și s-a acordat atenție învățământului muzical superior, pentru care este crucial să se recunoască specificitățile și să se valorifice diversitatea în procesele de evaluare și acreditare. Articolul explorează rolul muzicii în educație și formare, evidențiind nevoia de programe flexibile și resurse adecvate pentru dezvoltarea abilităților artistice și intelectuale ale studenților. Cuvinte-cheie: Procesul de la Bologna, asigurarea calității, evaluare, acreditare, diversitate, specificități, proiectul QFORTE. The Bologna Process and the development of European higher education have brought significant changes, including in quality assurance, with adaptations at national and institutional levels. This article was developed with the support of the QFORTE project, where a set of acts were developed and approved at both national and institutional level, and attention was paid to higher music education, for which it is crucial to recognize specificities and leverage diversity in evaluation and accreditation processes. The article explores the role of music in education and training, highlighting the need for flexible programs and adequate resources to develop students' artistic and intellectual skills. Keywords: The Bologna Process, quality assurance, assessment, accreditation, diversity, specificities, project QFORTE
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    FLAUT: suport de curs
    (AMTAP, 2022) Gamurari, Pavel
    Lucrarea metodică Flaut este elaborată ca un suport de curs și vine în ajutorul studenților din anul I de studii pentru consolidarea cunoștințelor în cadrul disciplinei Teoria instrumentelor, prevăzută pentru studiere în cadrul programelor de Licență la specialitățile Interpretarea instrumentală (Pian, Instrumente orchestrale, Instrumente populare, Instrumente de estradă și jazz), Canto (Canto popular, Canto estradă și jazz), Compoziție, Muzicologie și anul III la specialitatea Muzică. Suportul de curs va facilita activitatea de învățare a studentului, ajutându-l să se orienteze în diversitatea surselor bibliografice și mediatice. Totodată, lucrarea reprezintă un suport esențial pentru cadrele didactice care predau nu doar disciplina Teoria instrumentelor, ci și Instrument (flaut), Ansamblu, Orchestra ș.a. Pornind de la aspectele istorice ale flautului, în suport sunt expuse particularitățile interpretative ale instrumentului în contextul diferitelor stiluri componistice. Cunoașterea instrumentelor muzicale, a posibilităților lor tehnice și expresive, nume ale marilor flautiști recunoscuți pe plan mondial – toate acestea au o importanță semnificativă în activitatea muzical-artistică a studenților de la toate specialitățile.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    VIOARA: suport de curs
    (AMTAP, 2023) Gamurari, Pavel
    Lucrarea metodică Vioară este elaborată ca un suport de curs și vine în ajutorul studenților din anul I de studii pentru consolidarea cunoștințelor în cadrul disciplinei Teoria instrumentelor, prevăzută pentru studiere în cadrul programelor de Licență la specialitățile Interpretarea instrumentală (Pian, Instrumente orchestrale, Instrumente populare, Instrumente de estradă și jazz), Canto (Canto popular, Canto estradă și jazz), Compoziție, Muzicologie și anul III la specialitatea Muzică. Suportul va facilita activitatea de învățare a studentului, ajutându-l să se orienteze în diversitatea surselor bibliografice și mediatice. Totodată, lucrarea reprezintă un suport esențial pentru cadrele didactice din instituțiile superioare de învățământ artistic. Pornind de la aspectele istorice ale viorii, în suport sunt expuse particularitățile constructive ale instrumentului, procedeele interpretative și componistice caracteristice, precum și tehnicile extinse de interpretare ale muzicii contemporane, exemplificate prin operele muzicale de referință. Cunoașterea instrumentelor muzicale, a posibilităților lor tehnice, nume ale marilor violoniști cu recunoștință mondială – toate aceste repere reprezintă laturi ale profesionalismului și au o importanță semnificativă în activitatea muzical-artistică a studenților de la toate specialitățile.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback