2. Facultatea Artă Muzicală
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2. Facultatea Artă Muzicală by Subject "acreditare instituțională"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item ACREDITAREA INSTITUȚIONALĂ CA INSTRUMENT DE ÎMBUNĂTĂȚIRE A PERFORMANȚEI UNIVERSITARE(AMTAP, 2023) Roman, RuslanaAcreditarea instituțională reprezintă un proces important în învățământul superior, cu impact semnificativ asupra performanței universitare. În acest articol, autorul explorează modul în care acreditarea instituțională poate acționa ca un instrument cheie pentru îmbunătățirea calității și eficienței învățământului superior. Prin intermediul evaluării și certificării formale, acreditarea încurajează universitățile să respecte standardele de calitate stabilite, promovând astfel excelența academică. Articolul evidențiază, de asemenea, beneficiile acreditării instituționale asupra studenților, care pot avea încredere că primesc o educație de calitate, pot accesa resurse academice de înaltă calitate și pot profita de mobilitatea academică internațională. În plus, acreditarea poate servi ca un instrument de marketing pentru universități, atrăgând studenți, profesori și investitori. Cuvinte-cheie: acreditare, performanță universitară, asigurarea calității, acreditare instituțională, îmbunătățire continuă, învățământ superior, proiectul QFORTE Institutional accreditation is an important process in higher education, with a significant impact on university performance. In this article, the author explores how institutional accreditation can act as a key tool for improving the quality and efficiency of higher education. Through formal assessment and certification, accreditation encourages universities to meet set quality standards, thereby promoting academic excellence. The article also highlights the benefits of institutional accreditation for students, who can be assured of receiving a quality education, have access to high-quality academic resources and benefit from international academic mobility. In addition, accreditation can serve as a marketing tool for universities, attracting students, teachers and investors. Keywords: accreditation, academic performance, quality assurance, institutional accreditation, continuous improvement, higher education, project QFORTE