DEZVOLTAREA COMPETENȚELOR DIGITALE LA DISCIPLINA PSIHOLOGIA COMUNICĂRII: IDENTITATE ÎN CONTEXT EUROPEAN
Loading...
Date
2024
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
AMTAP
Abstract
Disciplina „Psihologia comunicării: identitate în context european” este destinată studenților de la ciclul I al studiilor universitare și face parte din proiectul Erasmus+ Jean Monnet – JMO-2022-MODULE-101085561-TEIDCIPEI. Curriculumul de 30 de ore, împărțit în module, seminare și lucru individual utilizează modelul RD&D și integrează competențe digitale esențiale prin aplicații educaționale precum Google Clasroom, Quizizz, Piktochart, Padlet ș.a. Cursul cuprinde patru module: sinele și identitatea socială, formele comunicării, perspective sociopsihologice asupra identității europene și conflicte versus valori identitare europene. Interdisciplinaritatea oferă studenților posibilitatea să înțeleagă semnificația identității culturale și să își dezvolte competențele de comunicare prin sarcini individuale și de grup, folosind tehnologii digitale interactive și strategii de învățare practică. Această abordare interdisciplinară pregătește studenții să comunice eficient și să abiliteze diverse tehnici care le vor ajuta să se afirme cu încredere drept personalități adulte într-un context european divers prin transcendența de sine.
The discipline „Psychology of Communication: Identity in European context” is aimed for students from the first cycle of university studies and is part of the Erasmus+Jean Monnet project – JMO-2022-MODULE-101085561-TEIDCIPEI. The 30-hour curriculum, divided into modules, seminars and individual work, uses the RD&D model and integrates essential digital skills through educational applications such as Google Classroom, Quizizz, Piktochart, Padlet etc. The course includes four modules: self and social identity, forms of communication, socio-psychological perspectives on European identity and conflicts versus European identity values. Interdisciplinarity allows students to understand the meaning of cultural identity and develop their communication skills through individual and group assignments, using digital interactive technologies and hands-on learning strategies. This interdisciplinary approach prepares students to communicate effectively and empower various techniques that will help them confidently assert themselves as adult personalities in a diverse European context through self-transcendence.
Description
Keywords
identitate socială, creații digitale, identitate europeană, psihologia comunicării, proiecte educaționale, identitate culturală
Citation
ZUBENSCHI, Mariana. Dezvoltarea competențelor digitale la disciplina psihologia comunicării: identitate în context european. In: Probleme metodico - didactice și de asigurare a calității în învăţământul artistic superior: materialele seminarului șt. metodologic, 17 noiem. 2023. Chișinău, 2024, pp. 109-115. DOI https://doi.org/10.55383/pacias2023.14